در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




صدای قلب جنین را از چه زمانی میتوان شنید؟

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ


سن حاملگی را از اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه می‌نمایند. طول مدت حاملگی 40 هفته می‌باشد. با سونوگرافی شکمی، ساک حاملگی در هفته پنجم یعنی یک هفته پس از تأخیر پریود قابل مشاهده است. ضربان قلب جنین با سونوگرافی شکمی در 7 هفتگی و با سونوگرافی واژینال در 6 هفتگی قابل رویت است. صدای قلب را نیز با سونی کید در 14 هفتگی می‌توان شنید.
 

  • کریمی

نظرات  (۲)

سلام هفته هفتم بارداری هستم ولی در سونوگرافی صدای قلب جنین شنیده نشده.  به نظر شما خطرناکه؟ البته کمی هم لکه بینی دارم.
پاسخ:
سلام یک هفته دیگر سونو را تکرار کنید
سلام. من سونو واژینال کردم در شش هفته و چهار روز بارداری. دکتر گفت همه چی طبیعیه و داخل پرونده نوشته شده fh+ve.  و. fp+ ve.  میشه بگید این دو چه معنی میده.ممنون. من فراموش کردم از دکتر در مورد قلب جنین بپرسم. دکترم گفته دو هفته دیگه بیا سون واسه اینکه ببینیم رشد جنین خوبو طبیعیه.
پاسخ:
سلام یعنی قلب جنین تشکیل شده ومشکلی نیست.